Dneska jsem s Bloodborne strávil 5 hodin, porazil prvního bosse a vůbec
si osahal herní základy. První dojem je jasný, další Dark Souls, jenže
čím více se se hrou člověk seznamuje, tím více vidí jak i drobná
designová rozhodnutí mohou ovlivnit herní zážitek. Libí se mi že místo
záplavy zbraní, které se člověk stejně ani nevyzkouší a jen se mu válí v
inventáři tu máme celkem omezený výběr. Ale o to více se člověk se svým
smrtícím nástrojem dokáže sžít. Trochu jsem měl strach z toho, že chybí
možnost krytí, protože Dark Souls jsem prošel se štítem. A musím říci, že mi nechybí. Člověk si jen musí osvojit trochu akčnější způsob hry a
navíc si zvykat že souboje už často nejsou jen jeden na jednoho. Co se
mi velmi líbí, z toho mála co jsem měl šanci vidět je město. Především
jeho design, který se se stejnými autory vrací zpět ke komplexnímu level
designu plný nejrůznějších zkratek. Zkrátka toho proč se mi po této
stránce vždy líbil více první Dark Soul. Jsem rád, že když jsem si před
rokem pořizoval PS4 s tím že Bloodborne byl hlavní argument, zvolil jsem
dobře. Konečně jsme se totiž dočkali pořádné exklusivní nextgen hry.
Jakmile se do hry více dostanu, určitě se k Bloodborne ještě vrátím v podrobnějších dojmech.
Žádné komentáře:
Okomentovat