DOHRÁNO: Grow Up

Když před rokem vyšla hra Grow Home bylo to celkem příjemné překvapení. Málokdo by to totiž čekal, že zrovna Ubisoft dá zelenou hře, která bude do určité míry experimentem. Ostatně jak jinak nazvat hru, ve které se hlavní postava pochybuje jak gumový panák, protože jeho pohyb je založen na fyzice a je procedurálně generovaný. Byl to sice nečekaný krok, ale vyšel a hra si našla své fanoušky. To že Ubisoft dokáže překvapit ukázal znovu, když relativně...

DOHRÁNO: No Man's Sky

Nebylo mnoho her jenž byly očekávány s takovým napětím jako No Man's Sky. Když se tahle hra na konci roku 2014 poprvé představila bylo z toho velké pozdvižení a každý o ní mluvil. Byla to totiž hra která už na první pohled zaujala svým vytříbeným vizuální stylem. Když se k tomu přidala informace o tom, že hra nabídne procedurálně generovaný vesmír takřka nekonečné velikosti a navíc že za hrou stojí jen relativně malinká skupina vývojářů, dostavil...

DOHRÁNO: Hyper Light Drifter

Tato hra je další z mnoha, která mohla vzniknout díky úspěšné kampani na Kickstarteru a kterou jsem zde rovněž podpořil. Když o tom tak zpětně přemýšlím, bylo to vlastně jediná hra, kterou jsem zafinancoval, aniž by se jednalo o nějaké pokračování mnou oblíbené herní série, nebo za ní stál někdo ze známých vývojářů. Tehdy mě tak hra zaujala především svoji vizuální podobou, která byla značně odlišná od jiných her. Je fakt, že dneska už si svoji...

DOHRÁNO: Gravity Rush Remastered

Ten kdo sleduje současný herní trh určitě stihnul zaznamenat, že v poslední době vychází jeden tzv. remaster hry za druhým. Zvláště v Sony si tento trend oblíbili a tak jsme se dočkali jak vylepšených verzích jejich největších hitů z PS3, tak dříve i přepracovaných her z PS2 a nakonec došlo i na PS Vita. Zvláště v prvních letech na tuto konzoli vyšlo několik povedených her. Bylo to v době, kdy s touto platformou měli v Sony velké plány a tak...