DOHRÁNO: Evil Within 2

První díl se mi i přes několik výtek vlastně celkem líbil a asi ne natolik aby si jeho pokračování zařadil na seznam očekávaných her. Nicméně když se hra ve vánočním výprodeji objevila za pár stovek, řekl jsem si že ji minimálně vyzkouším. A k mému překvapení mě hra bavila ještě více. Tvůrci tentokráte příběh více ukotvili a už není tak nepochopitelný, navíc i samotné prostředí městečka Unity, kde se hra odehrává, nabízí zajímavější hratelnost než čistě lineární úrovní první hry. Hra díky svému pevnějšímu zasazení sice trochu trpí jednotvárností prostředí, na druhou stranu se mi líbila možnost ho zkoumat svým tempem. Evil Within 2 je hra která znalce prvního dílu nemá čím překvapit a myslím, že i v porovnání s jinými hrami ve svém žánru bude stát trochu stranou. Ale pokud k ní přistoupíte bez přehnaných očekávání, může se u ní skvěle bavit, stejně jako já.











0 komentářů: