DOHRÁNO: Resident Evil 4

Čtvrtý díl Resident Evil je dnes už kultovní klasikou. Pro mnohé hráče je to dokonce nejlepší díl série, ačkoli zde poprvé se tvůrci obrátili k více akčnější hratelnosti. Hra vyšla na mnohé platformy, ale já jsem se k ní dostal až takto pozdě na PS4, kde vyšla v trochu vylepšené grafice. Jinak ale hra zůstala stále stejná, což se především z pohledu ovládání ukázalo jako kaz na jinak odladěné hratelnosti. Jinak je až s podivem, že se hra hraje stále dobře a i přes svou zastaralost nabízí vynikající zážitek. Ostatně říká se, že zrovna tato hra nastavila novo laťku pro moderní hry. Trochu jsem měl obavy z obtížnosti, ale nakonec se mi hru na střední obtížnost podařilo hrou projít víceméně v pohodě. Bylo fajn zahrát si hru, o které jsem toho tolik četl a vnímal ji jako zásadní dílo herní historie. O to víc mám radost že mohu říci, že se hraje stále skvěle.
















0 komentářů: