DOHRÁNO: Gears of War 4

Původní trilogii + jednu odbočku jsem si na Xboxu 360 neskutečně užil. Skvělá grafika, zábavná akce a originální multiplayer bylo něco co mě u každého dílu dokázalo udržet. A před pár lety se jsme se na Xbox One dočkali dalšího dílu, už od nového studia a s novou skupino postav. Já jsem měl možnost si ji díky gamepassu teď zahrál aniž bych byl ovlivněn hypem a tím že se jednalo o jednu z mála zajímavých exklusivit. A moje dojmy? Je to stále ten stejný GoW. A to v dobrém i zlém. Na jednu stranu se hra hraje stále dobře, jenže tak nějak jsem si říkal jestli to není málo. Možná díky tomu že jsem se ke hře dostal až v roce 2018 mi přišlo že má hrozně zastaralé herní mechaniky. Takže je to stále dokola schovávaní se za překážky a likvidace nepřátel abychom mohli pokročit zase o kus dále. Takže ano, hra se mi celkem líbila, jenže na druhou stranu zážitek hrozně rychle zase vyšuměl. Jsem zvědavý s čím přijdou autoři v aktuálně chystaném pátém. Myslím že by to chtělo něco víc než jen grafický update.







0 komentářů: