DOHRÁNO: Mutant Year Zero: Road to Eden

O této hře jsem se dozvěděl vlastně jen díky tomu že se objevila v gamepassu, ale zaujala mě na první pohled. Postapokalyptická taková strategie ve stylu XCOM, kde  hlavní hrdinové jsou mutanti s hlavou prasete či kachny, který je založena na stolním RPG a zasazena do Švédska a atmosférou se blíží Falloutu? Kdo by tohle nechtěl? Rozdílem oproti XCOMU, který měl generované mise je ten, že zdejší svět je daný a sestává se z mnoha pospojovaných lokací které postupně procházíte. Díky to tomu na mě více fungovala její atmosféra, které je skvělá. Soubojový systém je velmi přehledný a snadný na pochopení. Zvláštností je pak postupné odemykaní mutací vašich postav, které nabízí zajímavé strategické využití. Celkem hra nabízí pět různých postav, přičemž najednou můžete ovládat jen tři. Bohužel jinak výborná hra dost trpí technickými problémy. Párkrát mi spadla, několikrát se objevila chyba znemožňující dokončit misi a občas se mi zdálo že soupeři v klidu střílí přes stěnu. Takže základem je často ukládat. škoda že tyto problém zbytečně shazují Jinak velmi povedenou hru.





 

0 komentářů: