DOHRÁNO: Halo 5: Guardians

Patřím k velkým fandům Halo série a musím říci že když vyšlo Halo 5, byl jsem trochu navážkách. Nakonec jsem odolal. S o to větším zájmem jsem se rozhodl poslední díl v série zahrát. A musím říci že bych mohl zkopírovat to co jsem psal o GoW5. Samotné hře nelze nic moc vytknout, opět je to epické vesmírné dobrodružství, jenže z mého pohledu příliš jede podle zavedené šablony. Přeci jen jde o pátý díl když nepočítám Reach a ODST a tak bych chtěl něco nového. Ano, inovování nepřátele jsou fajn, ale stačí to? Mě kupodivu celkem ano. Ale mohl za to určitý hlad po HALO, proto jsem si návrat do toho světa užil i když moc velký rozdíl v hratelnosti jsme nezaznamenal. Jsem zvědavý jestli další chystaný díl už přinese otevřený svět jak naznačila ukázka enginu na letošní E3. Těším se o to více, že tento prostředí díl nové trilogie končí stejně otevřeně jako svého času Halo2.






2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Planujes aj napisat pribeh z Halo 5?

Slapstick řekl(a)...

Zdravím. Věnovat se příběhu Halo 5 jsem v plánu neměl. Asi proto že zrovna ten mi přišel nejslabší z celé série. Navíc poslední dobou nemám čas sem více psát a tenhle svůj herní deníček si nepravidelně aktualizuji spíše z povinnosti. Ale když už tu mám shrnutí předchozích her, možná bych měl. No, budu o tom přemýšlet :-)