Vyzkoušejte své znalosti her

V rámci portálu Tiscali dnes celkem nenápadně odstartoval web hadejhru.cz, který nabízí možnost vyzkoušet si vaše hráčské znalosti v několika oblastech. V současnosti je k dispozici 24 kvízů. Přijde mi to jako fajn nápad, i když trochu nedotažený, resp. nikde jsem se nedočetl s jakým účelem tenhle web vzniknul. Kvízy totiž můžete dělat opakovaně a otázky se nemění, takže v tuto chvíli není moc důvodů se vracet. Pokud ale do budoucna autoři rozšíří počet témat a otázek, případně na web navážou nějaké komunitní či soutěžní funkce může to být fajn místo pro prokrastinaci. Já si prošel všechny dostupné kvízy s celkem slušným výsledkem i když úspěšnost jsem rozhodně neměl stoprocentní, takže na první místě žebříčku si dlouho nepobudu :-). Jsem zvědavý jestli se podaří tenhle celkem zajímavý web pořádně rozjet. Držím autorům palce.



0 komentářů: