Dneska jsem s Bloodborne strávil 5 hodin, porazil prvního bosse a vůbec 
si osahal herní základy. První dojem je jasný, další Dark Souls, jenže 
čím více se se hrou člověk seznamuje, tím více vidí jak i drobná 
designová rozhodnutí mohou ovlivnit herní zážitek. Libí se mi že místo 
záplavy zbraní, které se člověk stejně ani nevyzkouší a jen se mu válí v
 inventáři tu máme celkem omezený výběr. Ale o to více se člověk se svým
 smrtícím nástrojem dokáže sžít. Trochu jsem měl strach z toho, že chybí
 možnost krytí, protože Dark Souls jsem prošel se štítem. A musím říci,  že mi nechybí. Člověk si jen musí osvojit trochu akčnější způsob hry a 
navíc si zvykat že souboje už často nejsou jen jeden na jednoho. Co se 
mi velmi líbí, z toho mála co jsem měl šanci vidět je město. Především 
jeho design, který se se stejnými autory vrací zpět ke komplexnímu level
 designu plný nejrůznějších zkratek. Zkrátka toho proč se mi po této 
stránce vždy líbil více první Dark Soul. Jsem rád, že když jsem si před 
rokem pořizoval PS4 s tím že Bloodborne byl hlavní argument, zvolil jsem
 dobře. Konečně jsme se totiž dočkali pořádné exklusivní nextgen hry.
Jakmile se do hry více dostanu, určitě se k Bloodborne ještě vrátím v podrobnějších dojmech.


0 komentářů:
Okomentovat