První dojmy z Bloodborne

Dneska jsem s Bloodborne strávil 5 hodin, porazil prvního bosse a vůbec si osahal herní základy. První dojem je jasný, další Dark Souls, jenže čím více se se hrou člověk seznamuje, tím více vidí jak i drobná designová rozhodnutí mohou ovlivnit herní zážitek. Libí se mi že místo záplavy zbraní, které se člověk stejně ani nevyzkouší a jen se mu válí v inventáři tu máme celkem omezený výběr. Ale o to více se člověk se svým smrtícím nástrojem dokáže sžít. Trochu jsem měl strach z toho, že chybí možnost krytí, protože Dark Souls jsem prošel se štítem. A musím říci,  že mi nechybí. Člověk si jen musí osvojit trochu akčnější způsob hry a navíc si zvykat že souboje už často nejsou jen jeden na jednoho. Co se mi velmi líbí, z toho mála co jsem měl šanci vidět je město. Především jeho design, který se se stejnými autory vrací zpět ke komplexnímu level designu plný nejrůznějších zkratek. Zkrátka toho proč se mi po této stránce vždy líbil více první Dark Soul. Jsem rád, že když jsem si před rokem pořizoval PS4 s tím že Bloodborne byl hlavní argument, zvolil jsem dobře. Konečně jsme se totiž dočkali pořádné exklusivní nextgen hry.

Jakmile se do hry více dostanu, určitě se k Bloodborne ještě vrátím v podrobnějších dojmech.

0 komentářů: