Restartujme za ...3 ...2 ...1

Je to více než 6 let, co jsem si založil tenhle blog a vzápětí tuhle myšlenku opustil. Takže si říkám, proč vlastně dvakrát vstoupit do stejné řeky a pokusit se resuscitovat něco, co vlastně ani pořádně neexistovalo. Navíc v dnešní době už mít blog není nic nového a pokud bych byl hipster asi bych se tím rovnou znemožnil. V posledních letech jsem svoji skrytou pisálkovskou vášeň ventiloval různě a na různých místech. Přesto se mi tu hromadily texty, které jsem nakonec nepublikoval, nebo se z různých důvodů nehodily pro zveřejnění. Přesto jsem poslední dobou hodně přemýšlel o tom, že bych je chtěl někde zveřejnit, či mít alespoň nějakou platformu kam napsat pár slov.

Proto jsem se nakonec rozhodl znovu oživit Slapstick! a chtěl bych zde velmi nepravidelně zveřejňovat různé, především herní příspěvky. Na rovinu říkám, že moje představa o dalším vývoji je velmi mlhavá a vlastně ani nemám žádné ambice. Zkrátka chci si alespoň v tuto chvíli psát tak nějak pro sebe a pokud sem nakonec někdo zabloudí, bránit se tomu nebudu. Co však rozhodně nechci je tvořit blog v klasickém slova smyslu. Psát tak abych byl nucen k nějaké pravidelnosti, zkrátka aby se z pouhého (a možná dočasného) přetlaku stala nějaká povinnost. To opravdu není mým cílem.

Naopak rád bych zdejšího prostoru využil k tomu, co nelze vyjádřit v jenom tweetu a ani se nehodí jako komentář pod nějaký článek. Zkrátka v tuto chvíli pro mě bude Slapstick! jakýmsi odkladištěm mých postřehů a komentářů a možná sem umístím i své starší texty.

Takže případný čtenáři a návštěvníku vítej a pokud zde najdeš něco zajímavého, budu rád.

0 komentářů: